Integratie CRM / ERP

Stelt u zich eens voor:

Om uw business efficiency te vergroten heeft u geïnvesteerd in een CRM / ERP applicatie.

In deze systemen staan alle contactgegevens van al uw klanten, prospects en leveranciers. Het is de 21ste eeuw! Iedereen heeft het erover… u klikt in de CRM / ERP applicatie op een telefoonnummer op basis van click and dial en uw klant wordt gebeld. Heel gebruiksvriendelijk en u hoeft geen 11 nummers meer in te toetsen met de hoorn tussen kin en schouders geklemd. Nog veel belangrijker; u bespaart zo’n 20 seconden met dit gesprek.

Bij binnenkomende gesprekken kunnen we nog efficiënter werken. Op basis van het telefoonnummer dat uw klant meestuurt, kunnen we een juiste klantenkaart (handmatig of automatisch) op het beeldscherm presenteren. De klant ervaart dan het warme gevoel dat u hem goed kent en uw medewerker heeft, afhankelijk van de CRM / ERP applicatie, een gesprek dat zo’n 40 seconden korter duurt.

Op deze basis, en met realtime en historische rapportages, kan een van onze klanten 2 FTE’s besparen!

Indien u voor deze oplossing kiest, is tevens uw SLA richting uw klant en prospect aanzienlijk beter, waardoor uw prospect ook een klant wordt. Bijkomend voordeel is dat uw investering in de CRM / ERP applicatie nog rendementvoller wordt. Daarnaast zullen al uw medewerkers de CRM / ERP applicatie nog beter vullen met up-to-date infomatie omdat zij persoonlijk de voordelen ervaren van actuele gegevens.

Nodigt u ons eens uit. Wij kunnen u aangeven hoe bovenstaande in uw bedrijf u te realiseren is.

Zelfs in een Citrix omgeving kunnen wij click and dial en screenpop vanuit uw CRM / ERP applicatie realiseren