Remote beheer

Uw telefonieomgeving kan worden beheerd op locatie of door gebruik te maken van remote beheer. Remote beheer, waarbij de werkzaamheden worden verricht op afstand, brengt een aantal voordelen met zich mee. Uiteraard is dit afhankelijk per situatie.

Met deze functie is het eenvoudig mogelijk om bij vragen of een storing op afstand een eerste diagnose te stellen. Ook voor reguliere werkzaamheden kunnen wij op afstand zonder problemen het applicatiebeheer uitvoeren.

Bijkomend voordeel van remote beheer is dat bij problemen de reactietijd veel korter is. Wij kunnen direct inloggen en afstemmen en er gaat geen tijd verloren aan reizen.

Wanneer uw onderneming telefonieproblemen heeft, is het belangrijk dat uw medewerkers hier zo weinig mogelijk overlast van hebben. Doordat zaken op afstand kunnen worden opgelost is er veel minder last van storende systeemuitval. Een goede telecompartner is bovendien proactief en voert tijdig updates door. Dit zorgt ervoor dat de kans op storingen verkleind wordt.

Alle voordelen op een rij:

  • Snelle reactietijd
  • Zelf geen technische beheerspecialisten in vaste dienst
  • Profiteren van onze expertise op het gebied van technisch applicatiebeheer