U bent hier:  Home  »  Diensten  »  Helpdesk

Helpdesk

Heeft u buiten openingstijden een storing met betrekking tot uw telefooncentrale en heeft u een 7x24 uur Service overeenkomst, wilt u dan uw 24 uur pincode gebruiken bij het bellen? Wij zullen zorgen dat de storing zo spoedig mogelijk opgelost is, in overeenstemming met het afgesproken service niveau.

Het telefoonnummer van onze helpdesk is:
Support / Helpdesk: 0341-467588

Wilt u een storing of wijzigings verzoek melden? Klik dan hier.

Om administratie werkzaamheden voor u te verminderen, geldt het formulier als opdrachtverstrekking aan Mama-Telecom.
Heeft u zich nog niet geregistreerd, wilt u dit dan doen? U kan er voor kiezen dat uw organisatie een centraal email adres gaat gebruiken voor de registratie en terugkoppelingen van wijzigings verzoeken, of dat u een persoonlijke login wilt voor uw organisatie. Belangrijk is dat het uw zakelijke mailadres is en niet een bijvoorbeeld Hotmail of Gmail adres is.


Op alle leveringen en diensten  zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing, deze staan op deze internetsite beschreven. U krijgt per e-mail een kopie van uw storing / wijziging. Tevens heeft het inloggen van een helpdeskportal als voordeel dat u een historie heeft van uw tickets. Onze helpdesk stuurt berichten met het mailadres helpdesk@mama-telecom.nl.

Om zo snel mogelijk bij het juiste team van Engineers uit te komen, zal onze automatische telefoniste u vragen een keuze te maken bij het bellen van onze helpdesk:

  1. Voor onze Altigen helpdesk
  2. Voor onze Avaya helpdesk
  3. Voor onze Siemens of Flexatel helpdesk
  4. Overige oplossingen

Contactgegevens

Bezoekadres:
Mama-Telecom
Industrieweg 20-15
3846 BD  Harderwijk

Correspondentieadres:
Mama-Telecom
Postbus 23
3850 AA ERMELO

 

Telefoon:    0341-467585
Support:     0341-467588

 

E-mail: info@mama-telecom.nl


Kamer van Koophandel
nummer: 08202167


Algemene voorwaarden